2007年3月28日星期三

好傷心

今日返到公司 , 發現棵紫羅蘭枝離破碎 ,
點解咁殘忍......真係可憐......棵紫羅蘭已經母葉同子葉種到一樣大架啦 ,
過多幾個月應該會開花 , 而家得番兩片葉 , 希望佢大步檻過啦......

我已三番四次提醒佢唔駛清潔我個位同檯面 ,我自己會做番 ,
因為已經唔係第一次整爛我d盆栽 , 次次我都冇出聲 ,今次竟然咁離譜!

我最唔開心係佢整爛左人地既野 , 可以唔出聲 , 搵d泥埋番d根就擺番係原位 , 當冇野發生過,
等我發現左打電話問佢,佢先承認 ,話賠番比我 , 點可以咁做人架......
有d野唔係話一句番比妳就得 , 每樣野係每個心目中會有唔同比重 , 花卉對
我黎講就有著唔輕既地位 , 就連我細囡囡都知道媽咪d花花唔攪得 , 所以我今次
真係好唔開心......

棵紫羅蘭係老公特登買比我 , 棵花買果陣仲係死下死下比人放埋一邊 , 種到而家咁 ,
又比人整爛 ,佢真係坎坷.....希望冇事可以再生番d葉出黎.....

1 則留言:

葵葵 說...

冇事既...
之前都過咗一關.. 今次實冇事既...