2007年11月11日星期日

開心星期日~~天晴

今個星期日係好耐都冇試過既假期,因為仔仔同小蕙蕙約左呀姨去海浪公園玩,屋企得番我地兩公婆係到,悶到嘔呀!小蕙蕙係出門口前仲話比爸爸知:我去玩啦,今日唔得閒倍你嘞,叫媽咪倍你玩啦,知道麻? 真係攪笑,好似佢係大人咁款~~
食完早餐,已經係到諗去邊樹打發時間,大澳啦,長洲,梅窩,尖咀,旺角........老公仲問我有邊度香港名勝未去過,真係諗到頭都大埋,最後我選擇左去尖咀行citysuper,跟住直落去行街,老公睇電器,我睇廚房裝修家具,真係好多野睇,果d雪柜,洗衣機,焗爐,電磁爐睇到冇停手,樣樣都係被我度揭黎揭去,好似有心買咁款,但係我都係睇下啫,睇下而家d家品有咩功能同款,唔買睇下都勁開心呀!
最開心係同老公去左i.t到睇衫睇鞋,睇中左對boot,但係一睇就知唔啱著,老公叫我買大d,我話我唔會咁盲目去買野,啱就啱唔啱就算,佢竟然問我點解唔去造鞋,真係一言驚醒,但係造一對鞋真係好貴架,下下成千蚊,真係有d唔捨得,點好呢??

3 則留言:

匿名 說...

千金難買心頭好呀SA!!!
如果造鞋著出唻係靚既話, 造1對半對都唔拘丫!!!
仲有喎, 造出唻既鞋款又可以自己話晒事!!
又係獨1無2添!!
就算千千聲都抵啦!!!!
1定唔會撞款呀!!!!

匿名 說...

千金難買心頭好呀SA!!!
如果造鞋著出唻係靚既話, 造1對半對都唔拘丫!!!
仲有喎, 造出唻既鞋款又可以自己話晒事!!
又係獨1無2添!!
就算千千聲都抵啦!!!!
1定唔會撞款呀!!!!

匿名 說...

↑唔該幫我DELETE1個丫..=.=↑