2008年6月8日星期日

保良局之夢

折騰左一段頗長時間,終於都有消息.....
但係,仲要被一場黑雨玩下先安樂!
由6月5日開始,已經無胃口食野,一路等到7號,上天呢位大老爺又要玩下我地呢斑媽咪,黑雨喎~~~~~
公報先黎落雨,唔通連個天都唔鍾意我?
錯,只不過係上天盡情地洗乾淨條街,到8號出猛太陽被我地行出街啫!
8號呢日,好緊張......
一路係個 hall到等派小一註冊證,一路有家長想喊咁既樣,但係又有家長開心到成個人跳起!一個一個派到心儀志願,另一批就竟然去到第十一志願喎!
真係差天共地!
好彩!小蕙蕙最終都入到第一志願保良局莊啟程第二小學~~~多謝!!多謝!!
原來個天都係鍾意我既....呵呵呵....
我家大老爺好衰咁話:呀囡妳終於都圓左妳媽咪既保良局之夢!恭喜曬!不過戥妳將來辛苦~~~
哼~~~~咩呀!!!!

沒有留言: