2008年7月16日星期三

又黎裝修...煩

上左去新屯中睇下間屋,順便約煤氣公司開喉同檢查下d爐具,有個廚房星仔熱水爐唔著呀,又要等人整下,好煩!
老公又約埋黃師傅傾裝修d野,最後都拍板油乳膠漆,我仲揀左隻鳳仙黃添呀,呵呵呵~~~~,間主人房就油好浪漫既紫色呀~~~諗下都覺得靚(傻笑中....)......
走廊會加度門,飯廳會加個百頁窗,估唔到呢隻咁既百頁窗要成3000蚊,好乸利下!!!!!!!!
好多野要顧...都係交返比黃師傅自己諗,唔駛煩.....
到時到候收樓就得,佢不嬲都唔駛我地煩既!
但估唔到佢會同我道歉,竟然係為左上次元朗單裝修,黃師傅話唔好意思攪到我咁麻煩,真係比佢激死!應該係我超級唔好意思至真呀!要佢咁屈就~~~
不過,都仲聽得出佢好火下,所以請佢飲左杯麥當勞汽水,順返條氣,即刻無事!

沒有留言: