2008年2月28日星期四

細路仔樣,大人思想~~天晴

又到左月尾既日子~~
今個月好快手咁完成手頭上既工作......唔知係咪因為有約會呢?
尋日一放工就返屋企,小蕙蕙就已經好開心咁拉住我傾偈,佢好開心呀,因為佢要代表學校參加校際歌唱比賽,佢好緊張,又講比我知要化妝要換一條紅色既短褲仔,睇見佢笑到咁,都比佢感染到小小緊張添~~~唔知佢會唔會怯場呢?

跟住仲同佢傾到將來既問題,佢既志願改變左嘞....
1.警察
2.飛行服務隊機師
3.護士
4.的士司機<-- *.*"

我好似呀毛咁同佢講,做咩工作都好,生活背景都好緊要,千其唔好做出一d影響個人操守既行為,初初諗住佢唔會好明.點知佢好明白我講咩道理,佢識答:如果將來做左d唔乖既行為,公司老闆係唔會請佢既!讀書叻叻都冇用!
好野呀下,而家d細路真係估佢唔到~~~~
我真係好鍾意同小蕙蕙傾偈!
細路講野同思想都好直接,唔會轉彎換角,大人反而會學到野~~~~


沒有留言: