2008年3月2日星期日

深玔稻香集團--領鮮~~天晴

3月1日同班同事同舊同事...有大姐 ling,細ling,anna,yy,毛貓,葵葵,小小儀,維琪,一路剷上深玔稻香集團既領鮮......咩咁..... 首先我地係上水等再搭火車到羅湖過關,好鄉下妹出城呀....好瘀呀....我同葵葵一路排隊一路都覺得唔對勁...好似有d唔同平時咁... 原來真係唔係我地排架,係65歲以上用架...咁我地咪啦啦聲走過去呀毛到排囉,點知又係排錯架!原來個靚靚關員一路都有同我地用國語講:這邊是登記的,持咭過關請到那一邊!4個人瘀到爆即刻跑返去第二邊過關......好瘀不過好好笑囉!

第一站係:北京同仁堂,我既心水掃貨點,買左無花果乾,兩樽黨參蜂蜜,阿膠蜜棗(好好食),買左200蚊人仔.

第二站係:領鮮嘞,$148一位,環境好好,細 ling冇介紹錯呀下,我同小儀同vv攞到成枱都係野食,好啱我胃口,又唔駛爭攞野食,不停有供應,但係得兩個鐘頭食咋,好彩個侍應埋黎提提我地,如果唔係要比多次錢,點食得落呀?個個食到行唔郁,想嘔咁款.......不過到而都記果條辣到飆汗既青尖椒呀...有病架,辣到咁都有既?果舊超油益既鵝肝蒜蓉包...嘔.......

第三站係:wallmark.....規模冇上次係南山個間咁大間,得一層.....有d迫既感覺....買左兩包小肥羊,原本諗住買多樽光明酸奶,但係覺得好重都冇買到, 好彩冇咋....差d死呀...... 個個食到飽到上心口,頭又痛,肚又痛,vv仲想疴添.......睇見佢都辛苦呀........


















沒有留言: