2008年4月4日星期五

好唔開心.....天晴

好唔開心.....點解係都要拗呢?????
係咪一個大人要同細路爭到底呢????
家和萬事興,好難明咩????
就黎痴線......個心好唔舒服......
成日驚佢地一句唔埋就嘈交......
送走左個仔.....寧願少見個仔一面..都唔願見佢兩父子嘈交......

做媽咪既我同個仔講道理,要佢同爸爸道歉,當係大家睇錯左.....仔仔話知道....
但係爸爸呢?.......一句大大聲"唔滿意佢咁態度同我講野呀!""點解要我當睇錯呀?我無睇錯喎!"
我當堂眼淚直飆......係咪要做到咁呀......一餐飯食到一半個個食唔落.......
佢啱曬,咩都係佢啱曬!!係佢身上唔會有錯誤發生!
佢最錯係比我生左呢個仔!

點解佢唔可以當比個面我呢?已經整曬下台階.......
係咪要計較到底呢?
睇返上次日記訴苦已經係兩年前既事,精神已經極度緊張.....
好辛苦......仔仔一星期返黎一次.....每次我都好驚......好擔心.....
而家將會一星期都見唔到一日嘞......
因為我會叫佢一放學就去呀婆到住.....我會過去睇佢.....
唔知佢咁安落未呢?

我欠左個仔既心結愈纏愈實........

1 則留言:

匿名 說...

唔好唔開心啦!!
其實做人老豆既又點會唔錫個仔丫...
至於態度既嘢, 有邊個細路細個嗰陣無頂撞過父母丫...(我都頂唔少)
睇開啲啦..唔好咁緊張..慢慢唻啦...順其自然就掂架喇..