2008年4月1日星期二

MINNIE一路順風~~天晴

今日係minmin最後一日係公司返工嘞 , 我地一斑同事又一次東華籌款成功,得到廣大支持
,再加埋我地平時死閒死抵賣d下欄野,終於籌到二千幾蚊,yeah~~~~

我地目的地係市廣場既"甘味",
去到先知服務好,味道佳,用料新鮮到無人有,樣樣都verygood呀**"
我己經將呢間好野列入左"舒特拉的名單"!不過....
要公道d講句,佢既烏冬真係好好味,好彈牙架...呢個係推介!

最令大家笑爆肚既係,minmin誤會左梁小姐既心意,呵呵呵....呵,好彩埋單都係8舊咋,差d大家要齊聲多謝minmin,跟住我地仲要黎個"哋恤"添,就係許留山既奶西嘞!!!!!勁!係奶西.......唔知邊個改d咁好既名?
我地既送別宴越黎越特別 , 日本菜加許留山~~~~

祝minmin前程似錦.....鵬程萬里!








沒有留言: