2008年10月12日星期日

死期到~~~天晴

好期待既9號終於來臨,點知親戚無依時出現!!!!!
果一日只係有少少痛,同少少腸胃炎出現.
10號睇完醫生又係話粒瘤唔算太明顯,可以嘗試打三個月一次既避孕針黎試下減少痛楚,當時個下真係滴汗,一黎打避孕針好乸痛架!第2打完d經期唔知幾時會黎,唔定時,可以一個月黎幾次or唔黎都得?咁咪仲死!醫生既口吻好似財經佬講股票咁,唔知仲會唔會痛架,可能會可能唔會,因人而異!唉...我寧願食住避孕藥先,起碼知道幾時死期到麻....嗚嗚...
到左10號晚!!!!天~~~黎料啦!!!!!
一路由8點幾痛到凌晨4點幾!成日渣住個膠盆,一路痛一路嘔!!!仲要一路喊添!
呢幾個鐘頭未試過企得直條腰,好想伸手入個肚攞曬d野出黎洗乾再擺返入去.
半夜叫老公去訓先,第二朝要返工,唔好陪我嘞~~
點知2.幾好似貞子咁mau低行返入房,mau 係床尾伸隻手上去拍老公隻腳,
嚇死佢!哈哈哈,諗返都好笑!
好彩全程有佢咋,起碼痛起上黎有人比我mit隻手,遞下紙巾,安慰下ah.......
到今日成個人精神返曬,太陽出來了yeah!!又捱過左嘞!
老公話返比我聽,原來個晚我講得最多既係"好痛呀...嗚...嗚,真係好痛呀..嗚...嗚..嗚 .."
無嘞,跟住坐係到俟住度牆同老公訓到天光嘞~~~~

沒有留言: