2008年10月12日星期日

三十幾年前的我與他~~~天晴

有時會諗,雖然平時同佢好似好多問題咁,但係佢真係好關心我架!
始終都係兩個個體,點可以盡如人意呢?
世界咁大,可以走埋一齊~~~~好神奇!
仲有係我地細細個既時候,已經一齊玩過架嘞!!!
老鼠洲~~舅父有間機器廠係度,咁咪成日去玩囉,原來細個佢又識我舅父過喎!!!勁神奇呀!!
到後尾要發展三聖邨呀,恒福花園呀呢d住宅,先執左間廠,大家搬開曬住lu.......
隔左咁多年之後,我地竟然會結埋婚生埋仔添!
仲要係同佢結左婚見到舅父先話好熟口面喎,問我佢係邊到住同做野,
跟住一人一句講返曬出黎,大家都好記得閣樓部"有門電視",
舅父會鎖住唔比睇架~哈..哈...哈
三十幾年前已經識既我地~~~~
諗到咁,又會將以前唔開心既野delete佢,再從新入機計過數,
咁咪成日都無壞賬囉!!!!呵....呵...呵.....

1 則留言:

匿名 說...

呢d咪叫緣份囉..haha..

壞帳!?.....salala 有職業病呀..