2007年6月6日星期三

零雞蛋~~天晴, 勁曬

比小蕙蕙激死!點解張測驗卷零雞蛋!
一睇到我即刻想暈低 , 咩事?果d題目佢識架喎,問佢點解唔識寫 , 佢又豬曬咀仔咁 ,唉.....可能我呢排又放鬆左佢 , 比佢下晝係屋企打機 , 打到心都創曬!返到學校就咩都唔記得啦!都係我錯~~~~~
我又開始軟禁佢嘞 , 好似好誇張咁 , 但係呀姨係咁話我既.....
放學返屋企 , 食完下午飯 , 等一陣做功課 , 跟住溫書 , 跟住就訓晏覺嘞....我一定要佢晏覺 , 因為小朋友訓覺既時候會幫助腦部發育同埋會長肉架 ,所以都唔係好過份啫~~~

2 則留言:

MO 說...

零分?! 小蕙蕙喎...
佢咁醒目, 點會咁既?!
不過咁細個就要試驗考試, 又真係慘咗DD既..=.="

小儀 說...

慢慢教喇~~