2007年6月25日星期一

十年樹仁~~天晴,酷熱

今晚又睇左拾年既十年樹仁 , 都係好好睇 , 好有意思.......
校長同埋校監既努力 , 幾十年堅持到底 , 我百份百尊敬同感動呀!
佢地兩個人真係我心目中既老師模範 , 不過佢地已經年近一百 , 日子剩下不多 , 但係就依然關心對方 , 好sweet呀......
"校長.......妳好好休息 , 樹仁的事不要太操心喔........."嘩....睇到呢到眼都濕埋 , 我老公唔知第日會唔會咁樣對我呢 ?
不過我相信十年樹仁呢個道理 , 只要我比心機去維繫呢段已經十六年既感情 ,我相信會有好多個 "下一個十年 " !!!!!!

沒有留言: