2007年12月31日星期一

送別2007~~天晴寒冷天氣警告

2007年終於過去啦~~~~~
係呢一年入面有好多突發事件出現,簡直令人措手不及......
呀女升高班,呀仔升中二,好忙好忙.......一個講野有d障礙咁款, 一個成日整到損手爛返黎,冇佢地付,
老公呢, 仲大件事,腎衰竭添,好突然呀,係我再三叫佢睇醫生既時候發現架,跟住仲一年入左三次醫院添,又要插喉又要放腎積水咁,腎功能得番唔夠三成,要錫住用 lu.....唔係好快冇.....
我自己本身冇咩特別事發生係身上,但係屋企人發生既咪即係自己發生囉,一家人麻......
但係...呢一年真係感覺成個人精神插水,好攰呀, 人既外表都老左好多好多~~~~~
不過...呢一年係開心日子多過唔開心既!!!!!
黎緊2008年希望大家都身體健康,開開心心!!!!!!
老公身體健康
小蕙蕙繼續聰明伶俐
MICHAEL仔就安安定定
毛貓心想事成,想肥就肥,想瘦就瘦,
葵葵快人一步理想達到
小儀依然咁爽
大姐LING要幾靚有幾靚

HAPPY NEW YEAR~~~~~

2 則留言:

匿名 說...

老公身體健康←我又要!!
小蕙蕙繼續聰明伶俐←我又要!!
MICHAEL仔就安安定定←我又要!!
毛貓心想事成,想肥就肥,想瘦就瘦←實得!!
葵葵快人一步理想達到←我又要!!
小儀依然咁爽←我又要!!
大姐LING要幾靚有幾靚←我又要!我又要!

匿名 說...

年年都冇我份.....