2007年12月13日星期四

元朗小肥牛辣到飛起~~天晴

呢排係咁食野,仲要冇辣不歡添!個肚終於都肚疴啦,一晚去幾次廁所,都幾辛苦~~~~
尋晚又去左元朗食小肥牛,間舖頭細細,咁啱又撞到熟人,不過冇咩優惠,我地order左個鴛鴦鍋,好彩咋,一邊麻辣一邊皮蛋清湯,個麻辣真係辣到飛起,正呀!食到係咁喊~~~~LINGLING 一定啱食!
咁多款邊爐料,個芝士牛丸幾好食,但係個鵝肝墨魚丸就酥到嘔,超難食呀,冇下次!
仲有食左個從來都未食過既炸腐皮,好好味,口感好得意,推介!
不過席間我地仲食左條活石蚌刺身,個條魚仲郁郁下架,見到都想嘔,好恐佈!我最終一舊都吞唔落,NEUR返出黎~~~~
跟住我地仲帶vicky去左元朗地標B仔涼粉食野添,我地叫左個大B仔一齊食,呢個B仔真係好難攪,都唔知點不落個碗到好,呢曬HAIR,最後我地個個都抱住個肚走,遮得既遮,收得埋既收埋.......個肥肚!

2 則留言:

葵葵 說...

好肥ar...
不過真係好滿足....^^

匿名 說...

食食食...==