2007年12月19日星期三

又生日啦~~35歲 lu~~~~天晴

又生日啦~~35歲 lu~~~~
公司一斑妹妹仔同大姐 ling佢地比左個驚喜生日我~~係驚青個驚喎~~
首先毛貓攪錯食飯時間,佢可能好肚餓定嘞!仲要話比人知我12點走喎~~~
ling 姐係毛貓錯誤引導下,提早叫埋我入去房仔,點知大姐ling個樣鬼咁嚴肅,問佢咩事,佢話出事嘞呢次~~真係比佢嚇死,係呢個時候小小儀攞個 cake出黎喎,我忍唔住笑出黎,真係好驚喜呀!!
但係我地又好驚mc返到黎,所以啦啦聲收返埋個cake入雪柜,好似邵逸夫生日咁呀,要綵排一輪,哈哈哈,咁大個人都未試過要綵排一個生日會,原來係咁樣既,呵呵.......
點都好~~~真係好多謝妳地呀~~~
排名不分先後 :多謝小儀,多謝葵葵,多謝毛貓,多謝林玲,最後要多謝維琪,唔記要多謝邊個嘞~~實在太多人嘞,嗚嗚......多謝大家..出年我會再努力......多謝多謝....

1 則留言:

匿名 說...

好好好好好......一言為定...