2007年4月5日星期四

再見小甜甜

我自小已經好鍾意小甜甜 , 屋企有好多佢既漫畫同收藏 , 擺得好好架!
真實板小甜甜龔如心走左啦 , 好突然 , 好意外 , 佢係我女人偶像既其中一位,另一位係陳方安生,小甜甜既走 , 令我有一番感慨 , 有咁多錢又點 , 到死呢日只係得番一個軀殼 , 咩都帶唔走 , 佢有三百億身家 , 天文數宇 , 佢既死唔係一了百了 , 留低既係一堆堆爭產事故 , 無了期地落去......
我都係要應付我地生活既錢就夠啦, 用多d時間去陪屋企人 ,希望佢地係我去個日係掛住我 , 而唔係掛住我d遺產 ......
係時候要諗諗自己有冇用過個心去對屋企人呢 ,有冇孝順過爸爸媽媽 ?得閒打個電話比佢地呢 ?問候 一下呢 ?頭先聽到有位同事講一單新聞 , 因為佢覺得係媽媽既唔啱 , 對待仔女唔好 ,所以仔女係大家面前數落媽媽係冇做錯既 , 聽到好黯然無奈 , 點可以咁心態 , 媽媽同我地有著不可分割既關係 , 一世都不能劃清界線 ,呢d係一種緣份 , 就算媽媽做得再唔好都係媽媽 , 唔通妳唔再叫佢一聲媽媽改叫一聲咩太太 , 就可以一筆勾消嗎?好認同另一位同事所講既說話 , 佢話做仔女既有能力可以自立門戶 , 但係唔可以咁數落媽媽 , 始終都係媽媽來的 !!!
呢d觀念代溝可能係我地已經做人媽媽既關係 , 所以感受唔同......

沒有留言: