2007年4月14日星期六

好擔心的事情

終於都發生左啦!
囡囡棚牙終於都失守,牙痛啦,自從係婆婆到接佢返屋企住,已經發覺佢棚牙開始爛,我已經同佢戒飲奶訓覺同埋早晚我幫佢刷牙仔,但係真係蛀得好快架,可以睇住佢好短時間蛀平左隻大牙,好得人驚呀......我仲可以點?
我今日帶左佢去睇牙醫,係普通個隻,因為學童牙科保健唔肯同幼兒睇,迫於無奈先睇普通牙醫,但係呢個醫生真係好好醫德,唔會係又叫妳剝唔係又叫妳剝個隻(應該係話佢唔會同妳講多半句無謂野個d),佢講得好清楚,囡囡而家唔適宜剝牙or渡牙根,因為要打麻醉針,太危險,最好呢段期間勤力d同囡囡刷牙同埋用潄口水,希望每次牙痛可以keep住半年或更長時間先發一次,最快要到6歲先可以講剝牙,天呀!要囡囡等咁耐,點算?真係好悽涼,我真係寧願牙痛個個係我!
我成晚都訓唔著 , 整蛋糕都又全盆失敗曬,倒曬落垃圾桶~~~~
公司野又未入過機 , 我好似就死咁......

2 則留言:

葵葵 說...

你搞到我都好擔心添...
惠惠係咪食咗糖冇刷牙呀...

睇吓上網有冇人教點樣處理6歲以下小朋友既蛀牙??

MO 說...

我之前都試過牙痛, 用適合既漱口水啦, 真係有好大既幫助架...如果現階段咩都做唔到既話, 就真係唯有勤漱口同每餐後刷牙喇..