2007年4月20日星期五

有得必有一失

今日又要去赤柱啦,要買返套校服比個仔 , 比人偷左呀!
唔通真係有得必有一失?
我棵就死既紫羅蘭 , 已經慢慢康服過黎 , 但係另一棵已經種左成兩年個既紫羅蘭可能會比我害死!!!我將佢原本連枝分生既兩公婆分開左 , 而家入晒深切治療部 , 去左呀儀度個棵都好d , 有d起色 , 但係我個棵就........嗚嗚..

冇事既~~冇事既~~~

加油加油!!!!大家都加油呀!!!!connie,mo,小儀,大姐ling~~~~~加油呀!!
仲有 bee bee添 , 妳更加要加油 , 唔好立亂食野得架 , 好易冇命架!

3 則留言:

小儀 說...

我會幫你好好咁睇住盆花嫁啦~~
唔駛擔心

葵葵 說...

加油加油!!!!大家都加油呀!!!!connie,mo,小儀,大姐ling~~~~~加油呀!!
仲有 bee bee添 , 妳更加要加油 , 唔好立亂食野得架 , 好易冇命架!<--我會加油.. 但點解唔好亂食嘢既.....????

放心喎..過咗1-2日可能未習慣即... 冇事既......

MO 說...

bee bee,
我想問你屋企有咩好食呀?! 分啲比我咕咕好喎...
咕咕的主人留字