2007年4月16日星期一

鬆一口氣

囡囡呢兩日食完醫生開比佢d葯 , 情況好左好多啦,
希望可以好似醫生咁講, 可以每次都拖到半年 ,
到六歲就同佢大攪 , 尋日同囡囡去覆診,醫生話食完呢次療程既葯,
仲係有痛既話 , 就要寫紙去專科睇 , 聽到都驚呀,
因為ling姐同我提過 , 佢有個朋友既仔仔就係咁要入醫院全身麻醉去剝10隻牙,mygod!!!
千其唔好係咁呀 , 我已經冇咩心力 , 再去擔心呢樣個樣嘞.......
哥哥一返屋企 , 就要擔心佢同爸爸既關係 , 爸爸好多野都覺得個仔唔妥當 , 個仔又覺得爸爸成日管住佢同鬧佢 , 我好驚佢地又嘈起上黎,
成日好多事都當聽唔到睇唔到 , 希望大事化小小事化無 !
我有日聽左 "爸爸媽媽坐下來 "呢個電台節目 , 主持人講到仔女細細個就送佢去寄宿 , 就要預左佢地唔再倚賴父母同埋唔喜歡管束既情況,因為我地係佢最需要人照顧既時侯唔係佢身邊 , 佢會覺得咁無助既時間都過到 , 而家根本唔需要我地既幫助 , 我聽完之後醒左,但係我老公就冇咩反應~~~~
又令我諗返起手心中的三角形......

1 則留言:

葵葵 說...

咩三角型呀..??
冇事既冇事既....有醫生check 住...應該冇事既...
咁樣都係好事.. 證明仔仔大個仔..初初未習慣..慢慢就會習慣....