2008年1月11日星期五

善用食水,對得住"水"~~天晴

係電視到睇到華光功德會既水窖行動,唉~~我不嬲都唔睇呢d節目, 因為怕喊,點知尋晚因為要完成毛貓幅繡繡,所以睇左, 真係慘到冇人有......喊到我死死下咁......
水,對我地香港人黎講真係一文不值,朝早夜晚刷牙可以開大個水喉由得d水係咁流走,懶得去栓水喉,洗完面攪掂曬嘞先去栓左佢......佢地飲既水係灰黑色泥黃色架,要行幾個鐘擔返屋企煲左再沉澱先可以飲得入口,但係都係污糟都不堪,果d水連淋花我地都會嫌污糟,我地點可以再咁生活落去呢?

好多人都會話點可以同佢地呢d人黎比,大家生活唔同,
但我既感覺唔係話叫我地好似佢地咁唔沖涼唔洗面,只係需要善用食水,起碼對得住"水"先,可以栓水喉既時要栓左佢,唔好比佢係咁開住........沖涼選擇用淋浴盡量唔好浸浴,洗完菜既水可以淋花咁囉,我諗都唔會好難做到既......

善用食水,d人會話講就容易!
但係我諗以上幾種情況係普遍香港人會發生係自己身上既習慣,如果只改變呢幾種壞習慣, 我想都唔會太難囉,係咪?其他要出錢出力既事,到第日有能力先幫幫手囉~~~~

沒有留言: