2008年1月22日星期二

生活必須品~~天晴

尋日終於都割左粒野嘞......
好驚....一路等醫生一路都好驚呀...醫生遲到喎....要我驚多8個字....
打完麻醉針開始已經想嘔,原本唔駛老公陪我入去做手術,但係到最後一刻都係扯埋佢入去,老公全程同我傾計,同佢傾左一陣問佢點解仲未做架?佢話已經攪掂嘞,嘩...真係咁快,一d都唔痛添.....
只係聯左一針,我好記得果粒松果形既肉粒,都幾Q架喎.....而家就口爽....諗番都不知幾驚........
黎緊星期一拆線,睇埋REPORT,希望冇野啦!
係今次過程中,我感受到老公呢樣野既作用,係好緊要既,女人唔可以冇老公,老公可以有多種用途,可以陪食早餐,可以用黎發洩情緒,可以用黎鬧下, 夜晚又可以用黎咩下,驚既時候又可以依靠下,仲有無限既用途,原來有老公係身邊真係人都會定D架........
老公....真係女人既生活必須品!

1 則留言:

葵葵 說...

毛毛聽唔聽到ar..kee