2008年1月17日星期四

養不教父之過,甚麼是教呢?~~天晴寒冷

死者是近年吊頸喪生事主中,年紀最小的女童。○一年十月,比她年幼兩歲的童吳迪瑋(七歲),疑因中文默書不及格,在元朗朗屏錦屏樓,留下一紙「自己默書不合格,對不起爸爸媽媽,保重身體及照顧自己」的遺書,在大廈走廊墮樓身亡。
睇到呢段新聞,心好酸....亦都覺得好難做人父母........
過份呵護,會變成溺愛~~令到小朋友不懂成長
放鬆管教~~又怕佢拖懶自己
緊張學習~~又怕對小朋友造成壓力
小朋友既心事真係好難捉摸,佢地年紀細連帶心眼都細,小小既事發生左,對佢地黎講可以係天大既難題......佢地唔需要接觸社會,所以默書都可以睇得好大,因為呢d就係佢地既生活責任......
我成日都提住小蕙蕙,要佢記住自己既責任係咩野,小蕙蕙亦無時無刻記住:我既責任係努力讀書,聽老師既說話,要孝順父母家人,乖乖地個小朋友~~
而家諗番轉頭,我係咪比左好大壓力佢呢,老公成日都叫我唔好咁啦...個女頂唔順架.....
我係咪要放鬆自己先呢?
對michael仔我唔會再話:你大個啦,你應該要點點點........你仲細,等你大個先會明咁,而係會改口講:嗯.....你呢個年紀,應該可以做到架嘞.......效果又幾好喎,我可以從身心發展解釋比佢知對與錯,係跟兒童心理學既書做架,起碼唔會令到小朋友誤解,一時話我大個一時又話我細個,咁到底大定細呀?全部都係妳地d大人講曬~~~
教細路點解咁煩架~~~ help~~~~

1 則留言:

葵葵 說...

湊小朋友真係好大壓力嫁....
小朋友要得閒氹吓..得閒鬧吓先得嫁.....
唔係好易學壞......