2007年5月4日星期五

鍚曬妳~~天陰,下雨

週身吾舒服,死下死下o甘,梗係作病啦,d皮同肉好似想烈開,放左工去吉記買公仔比個女, 點知係冇o岩心水架, 大又話大細又話細, 終於係6點行到7點個陣買到個mario公仔, 幾得意架, 55蚊攪掂, o牙女勁鍾意, 兩隻眼見到佢好似發光o甘, 成晚攬住吾肯放, 訓到成身汗都要攬!
原來細路仔係好鍾意大人既注意架, 夜晚食飯果陣 , 小蕙蕙係我同爸爸係o甘同哥哥傾計果陣, 成日叫我, 同我講d無謂野 , 好似我 " 班主任叫馬老師,媽咪我好錫妳架 "o咁囉 , 跟住我醒水叫老公同個女傾下計, 個女要加入我地既話題o牙,真係好好笑~~~~同佢講番兩句佢又好開心o甘食晒碗飯喇!!

3 則留言:

MO 說...

小蕙蕙真係可愛!!

MO 說...

sa B係時候開飯...

葵葵 說...

小蕙蕙真係好可愛...