2007年5月10日星期四

車仔麵~~天晴,幾曬



今日學整左個白色聖誕蛋糕,成堂都係係到砌朱古力屋仔,個d冷氣凍到d朱古力未 jit到出黎已經硬晒啦, 想死,呀yee間屋仲大鑊!以佢平時既手力, 間屋差d好似 911事件咁 , 好彩最後係ling姐既巧手幫助下, 用幾塊木板左搭右搭 , 都叫做企得住 ,整完間屋我同小yee已經好眼訓, 可能用晒d精力去起屋.跑出跑入, 都係幾好既減肥方法!!

我地去返學之前, 去左ling姐屋企拎野, 順便探 coco , 好靚仔呀 , 仲見埋佢親生 爸爸 , 好cool架 , 幾有型 , 跟住 ling 姐帶我同小yee去左食車仔麵, 好多人排隊架, 冇晒餸都好多人排隊, 我同小yee排到去已經冇呢樣冇果樣 , 佢個樣一d都唔辣 , 但係當我地食得兩啖, 我地三個已經喊咁口啦, 小yee仲留晒眼淚 ( 因為佢太睇少d辣汁仲走去加左辣椒醬 ) , 個個係咁用紙巾抹鼻哥 , 真係估佢唔到!
不過辣還辣 , 真係幾好味架!朝早既腸粉好味, 連夜晚既車仔麵都係咁好味 , ling 姐真係好介紹.
比妳十個 good 啦!!!!


salala house












ling ling house

沒有留言: