2007年5月31日星期四

小雀仔~~天陰,有雨

老公發現到我好唔開心 , 佢成日係到講個仔 , 買蟹又話個仔同個女一定鍾意食......買雪條又叫小蕙蕙留返d比哥哥食 ......又話屋企支"新的檸檬汁"飲曬 , 要買返支比個仔返黎飲.......不過 , 我都無比任何反應佢 , 對於呢種我唔開心先做番一d野氹我既小動作 , 我已經見慣曬 , 對我毫無作用或感受 ,要我做到睇開d , 我可以做得到 , 但係要我做到"化" , 我暫時仲未做得到囉 ,或者將來michael仔出身之後 , 我會可以無咁緊張 , 放鬆一d精神 ......
而家我會把握michael仔返屋企既時間 , 同佢傾下佢將來 , 要開始引導佢去諗將來想做咩工作 , 因為我想佢快d搵到條路行 , 而michael仔亦都知放完暑假就中二啦 , 好快就6年過去 ,我發覺佢其實都有諗過時間會好快過既問題 , 只不過唔識再諗落去 , 應該要諗d咩啫 , 所以我要幫佢加d油先得!

我發覺我好似森林入面既動物咁 ,只係要教識下一代求生覓食能力一樣 , 不停咁將小雀仔擔上天空掉佢落黎 , 要佢學識飛, 跟住自己去覓食一樣!

michael 仔~~~加油呀!!!!!媽咪一定support 你架!

沒有留言: