2007年5月24日星期四

麥氏孖寶~~天晴

今朝訓到成十一點先起身 , 一起身就要同個囡囡去睇醫生啦 , 佢腮腺炎呀 , 成塊面腫到有隻雞蛋係到咁呀 ,咀都側埋一邊咁 , 真係多野既啫 , 呢樣好番個樣又黎 , 話佢唔係黑住我都唔信~~~~因為佢係我個肚三個月已經開始有唔妥 , 攪到一真到生佢出黎都要係屯門醫院產科睇住見醫生 , 不過我都好錫佢架 , 點解呢?因為佢真係好乖架 , 佢次次病都會知我擔心佢 , 佢會好似大人咁安慰番我 , 唔駛驚啦 , 我冇事架啦 , 我會食葯架啦 , 真係抵錫 !其實囡囡除左病之外 , 樣樣都唔駛我操心 , 我仲想點 ?
我每月份糧座底要擺2千蚊係到做醫療基金先得 , 佢兩個麥氏孖寶真係.....唉......

2 則留言:

葵葵 說...

囡囡仲細先咁多病咋....
大個會好d..不過都要食多d 生果,增強吓抵抗力呀......

MO 說...

係..